Nośnikiem reklamy mogą stać się różne przedmioty. Bardzo chętnie wybierane są dla takiego celu torby. Wynika to m.in. z tego, że są praktyczne i ktoś, kto taką otrzymał czy zakupił, będzie często z niej korzystał. Decydując się na taki zakup dla promowania swojej firmy, ma się różne możliwości. Można zdecydować się na bawełniane torby reklamowe. Pod nadruk można także wybrać takie z innych materiałów.
Bawełna to włókno naturalne i o dobrej wytrzymałości. Torby z niej wykonane prezentują się znakomicie i będą służyć długo. Są bardzo praktycznym wyborem na zakupy. Są ekologiczne, a to się obecnie bardzo ceni. Takie torby reklamowe będą bardziej skutecznym narzędziem promocji niż inne. Nadruk na czymś, co jest naturalne, ekologiczne, a zarazem trwałe i praktyczne, robi dobre wrażenie. Można zakupić także tanie torby reklamowe. Takie z folii, poliestru czy papieru kosztują sporo mniej niż bawełniane, a też można wykonać na nich nadruk.
Kiedy planuje się jakieś działania marketingowe, w tym te związane z zakupem toreb, to nie tylko ich kosztowność ma znaczenie. W promowaniu firmy, działalności czy fundacji głównie chodzi o skuteczność. Jeśli jakiś podmiot np. firma przedstawia się jako proekologiczny, odwołuje się do naturalności, to torby reklamowe bawełniane to najbardziej odpowiedni wybór. One także najbardziej kojarzą się z takimi wartościami, jak praktyczność oraz modny wizerunek. Firmom, które nie nawiązują do wspomnianych wartości, też można je polecić. Kiedy torba jest nośnikiem reklamy, wtedy to, jak ona jest odbierana, wpływa na to, jak oceniana jest firma. Torby bawełniane wzbudzają najwięcej uznania. Jako nośnik reklamy, są bardzo skuteczne.