Cechy dobrego projektu sklepu internetowego

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Z roku na rok wzrasta liczba osób, które regularnie korzystają z usług sklepów internetowych. Wynika to głównie z faktu, że w takim miejscu można zrobić zakupy niezwykle tanio, a przede wszystkim bez konieczności wychodzenia z domu. Nie wszystkie tego typu podmioty odnoszą jednak sukces na rynku, gdyż podstawowym warunkiem jest posiadanie dobrego projektu strony. Jeśli chodzi o sklepy internetowe Wrocław to miasto, gdzie mieszka mnóstwo ich właścicieli.

Layout musi być czytelny

Kluczową cechą dobrego sklepu internetowego jest w pełni przejrzysta i bardzo prosta w obsłudze strona. Wszelkie istotne informacje powinny być widoczne na głównej karcie, a poszczególne kategorie produktów podzielone w sposób intuicyjny. Oczywiście duże znaczenie ma również łatwy dostęp do koszyka i panelu logowania, a ponadto skuteczna wyszukiwarka asortymentu. W przeciwnym razie istnieje ryzyko, że klient po wejściu na witrynę szybko ją opuści, rezygnując z zakupów. Dodajmy, że równie ważne są takie elementy, jak choćby atrakcyjne wizualnie zdjęcia produktów, krótkie, ale treściwe opisy i widoczne dane kontaktowe.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Czy mini żuraw sprawdzi się również w pracach drogowych?
Czy mini żuraw sprawdzi się również w pracach drogowych?
Tak, mini żuraw będzie dobrze działał w przypadku prac drogowych. W rzeczywistości jedną z największych zalet małego żurawia jest to, […]
Jak wygląda renowacja kortów tenisowych – krok po kroku
Jak wygląda renowacja kortów tenisowych – krok po kroku
Korty tenisowe na skutek użytkowania z czasem tracą na jakości, dlatego tak ważna jest ich renowacja, która powinna się odbywać […]
Jaka jest różnica między B2B, a B2C?
Jaka jest różnica między B2B, a B2C?
B2B to skrót od Business-to-Business, natomiast B2C to skrót od Business-to-Consumer. Akronim B2B opisuje transakcję biznesową, w której dwie firmy […]