Prowadzenie własnego sklepu polega na oferowaniu konsumentom zróżnicowanego asortymentu. Choć celem każdego przedsiębiorcy jest uzyskanie jak największego zainteresowania całą swoją ofertą, nierzadko pragniemy zwrócić uwagę klientów na konkretne produkty. Jak to zrobić? Z jakich trików i narzędzi marketingowych skorzystać, by wzrosła sprzedaż ściśle określonych towarów? Wbrew pozorom to wcale nie musi być trudne!
Nieocenione okażą się ekspozytory reklamowe, które pomogą w odpowiednim przedstawieniu wybranych przez nas artykułów. Warto zaopatrzyć się w nowocześnie zaprojektowane standy, kartonowe lub metalowe, które zachwycą swoimi walorami estetycznymi, a ustawione we właściwym miejscu sprawią, że nikt nie będzie mógł przejść obok nich obojętnie. Jeśli jest to możliwe, świetnym pomysłem będzie posłużenie się małymi neonami lub światłami LED, które zaakcentują obecność konkretnych produktów na sklepowej półce. Ich atutem jest to, że są dla ludzkiego wzroku doskonale zauważalne i atrakcyjne wizualnie. Skuteczną strategią będzie również zaopatrzenie się w cenówki w intensywnych, wyrazistych kolorach oraz bannery, które zostaną zawieszone nad regałami. Najlepsze efekty osiągniemy wtedy, gdy połączymy kilka tych trików, prowadząc działania promocyjne w kompleksowy sposób. Dzięki temu znacząco wzrośnie prawdopodobieństwo, że klienci skupią się dokładnie na tej części asortymentu, na której sprzedaży zależy nam w danym momencie najbardziej.