Formy kształcenia w zakresie coachingu – spośród czego można wybierać?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje wiele różnych rodzajów edukacji coachingowej. Możesz wybierać spośród:

Szkolenia

Są to krótkie kursy, które zapewniają Ci podstawowe umiejętności i wiedzę potrzebną do coachingu ludzi. Zwykle nie prowadzą one do oficjalnych kwalifikacji, ale dadzą ci dobrą podstawę do dalszej nauki, jeśli chcesz. Istnieje wiele kursów dostępnych online i offline, ale ważne jest, aby wybrać taki, który jest akredytowany przez uznaną instytucję, taką jak International Coach Federation (ICF).

Kursy online

Mają one podobną formę do powyższych kursów szkoleniowych, ale są zazwyczaj dłuższe i bardziej wszechstronne. W niektórych przypadkach kursy online można odbyć za pośrednictwem akredytowanego dostawcy certyfikatów coachingowych i prowadzą one bezpośrednio do oficjalnych kwalifikacji. Mogą one być bardzo przydatne, jeśli nie masz zbyt wiele czasu lub pieniędzy na podróże lub uczęszczanie na zajęcia w kampusie, ale zwykle kosztują więcej niż krótkie kursy.

Warsztaty i seminaria stacjonarne

Ten rodzaj edukacji coachingowej jest zwykle prowadzony przez doświadczonego coacha w sali lekcyjnej na studiach, w obecności innych aspirujących coachów. Jest to świetny sposób, aby uczyć się na podstawie doświadczeń innych, jak również uzyskać osobistą informację zwrotną na temat własnych umiejętności coachingowych. Długość takich spotkań jest różna, ale często są one kilkudniowe, a czasem nawet tygodniowe!

Jeśli jesteś zainteresowany kształceniem w takiej tematyce jaką jest coaching Gdańsk jest miejscem, gdzie odbywają się liczne spotkania oraz eventy, pozwalające poszerzyć wiedzę oraz doświadczenie w zakresie coachingu.

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak przygotować się do wyjazdu na narty?
Jak przygotować się do wyjazdu na narty?
Dla większości z nas jazda na nartach to sport sezonowy, uprawiany zaledwie przez dwa, trzy miesiące w roku. I zależnie […]
Aromamarketing – czy wpływa na proces zakupowy?
Aromamarketing – czy wpływa na proces zakupowy?
Aromamarketing, czyli marketing zapachowy zyskuje w ostatnim czasie na znaczeniu. Jego głównym zadaniem jest wywoływanie przyjemnych skojarzeń z danym miejscem […]
Co powinno znajdować się w każdej firmie?
Co powinno znajdować się w każdej firmie?
W czasach szybkiego rozwoju firmy, ale i dużej konkurencji praktycznie w każdej dziedzinie handlu i usług, ogromne znaczenie ma wyróżnienie […]