Marketing cyfrowy wyparł w dużej mierze tradycyjne kanały kontaktu z potencjalnymi klientami. Co więcej, agencje marketingowe oraz sami inwestorzy poszukują coraz to nowych i ciekawszych form promocji. Jedną z nich są filmy reklamowe kręcone z użyciem dronów. O czym należy pamiętać przy ich realizacji? Odpowiedzi na to pytanie postaramy się udzielić w dalszej części naszego krótkiego artykułu poradnikowego.
Filmy promocyjne z drona stają się coraz bardziej popularne. W głównej mierze wynika to faktu, iż urządzenia te stają się w naszym kraju coraz łatwiej dostępne. Nie bez znaczenia jest również fakt, iż ta forma realizacji produkcji filmowych daje o wiele większe możliwości. Pewną determinantą jest również cena – te same ujęcia realizowane tradycyjnymi metoda są zwykle o wiele droższe w nakręceniu.
Oczywiście, nie każda branża na równi skorzysta ze spotów reklamowych kręconych za pomocą dronów. Ta forma marketingu w sposób idealny bowiem sprawdza się podczas różnego rodzaju inwestycji deweloperskich oraz wydarzeń sportowych, czy też kulturalnych (spoty kręcone z powietrza pozwalają doskonale zobrazować skalę danego projektu, czy też jego walory). Niemniej jednak przed podjęciem decyzji o wybraniu lub rezygnacji z tak realizowanych spotów reklamowych warto skonsultować się wpierw z firmą zajmującą się ich produkcją. Przykładowo, dane pozwalające na kontakt z jedną z nich można znaleźć między innymi na witrynie internetowej https://www.dronexvision.pl/.