Jak wybrać czytnik kodów kreskowych do swojego sklepu?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Wybór czytnika kodów kreskowych powinien być przede wszystkim podyktowany specyfiką konkretnego przedsiębiorstwa. Jeśli nie ma potrzeby szybkiego odczytu kodów ani przenoszenia urządzenia, warto postawić na skanery stacjonarne. Umieszczone są w jednym miejscu i nie możliwości manipulowania nimi. Odczyt polega na zbliżeniu kodu do wyświetlacza. Znajdują one zastosowanie w hurtowniach, sklepach i małych liniach produkcyjnych. Na stronie internetowej:  https://www.kasyiprogramy.pl/kategoria/czytniki-kodow-kreskowych-stacjonarne znajdziemy bardzo duży wybór tego typu produktów.

Mobilność, swobodny dostęp

Drugim najpopularniejszym rodzajem czytników są skanery ręczne. Znajdują zastosowanie do skanowania niestandardowych przedmiotów, z utrudnionym dostępem. Czytnik znajduje się w statycznym punkcie bez możliwości zmiany położenia – wyłącznie w zasięgu przewodu. Alternatywą jest czytnik bezprzewodowy, który sprawdza się, gdy jego operator musi przemieszczać się po obszarze skanowania, zapewniając sobie pełną swobodę ruchu (maksymalny zasięg wynosi zwykle około 300 metrów).

O rodzaju skanera powinien też decydować typ kodów kreskowych, który będzie skanowany. W związku z tym o wyborze optymalnego urządzenia decyduje kilka czynników. Przede wszystkim związane są one ze specyfiką wykonywanej pracy. Decydując się na dopasowany do konkretnych zadań czytnik, można znacznie przyspieszyć proces skanowania i pracy operatora, a tym samym zwiększyć jego wydajność i znacząco wpłynąć na optymalizację kosztów, a tym samym zyski firmy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Meble przystosowane do malucha – co powinno pojawić się w przedszkolu?
Meble przystosowane do malucha – co powinno pojawić się w przedszkolu?
Przedszkole to placówka o charakterze opiekuńczo-wychowawczym, do której chodzą dzieci w wieku od 3 do 6 lat. W takim miejscu […]
Starannie przygotowane opakowania – ważny element strategii marketingowej
Starannie przygotowane opakowania – ważny element strategii marketingowej
Opakowanie produktu ma ogromne znaczenie w strategii marketingowej. To właśnie ono jest pierwszym elementem, jaki widzi klient podczas zakupów. Opakowanie […]
Co należy zrobić przed złomowaniem pojazdu?
Co należy zrobić przed złomowaniem pojazdu?
W życiu każdego samochodu przychodzi taki moment, gdy jego stan nie daje już nadziei na dalszą eksploatację. Taki pojazd jest […]