Reklama typu outdoor – cenne wskazówki jak z niej czerpać największą korzyść

Przedsiębiorstwa cały czas szukają skutecznych sposobów na promocję oferowanych towarów i usług. Wyzwanie jest obecnie nieco trudniejsze, ze względu na natłok informacji i obrazów w otoczeniu. Trzeba wobec tego znaleźć takie rozwiązania marketingowe, które będą się wyróżniały na tle innych projektów reklamowych. Sporymi możliwościami dysponują techniki outdoorowe, które można dostosować do branży i oczekiwań zleceniodawcy.

Jakie nośniki warto uwzględnić w kampanii reklamowej?

Największe korzyści z reklamy zewnętrznej można osiągnąć dzięki umieszczeniu jej w widocznych i strategicznych miejscach. Powinny być to miejsca, w których gromadzą się większe grupy ludzi np. przystanki miejskie, dworce, centra handlowe czy parkingi. Bardzo ważny jest sam projekt reklamowy, który powinien przyciągać uwagę. Dlatego też do realizacji takich materiałów marketingowych angażowane są doświadczone agencje, które specjalizują się w reklamie zewnętrznej.

Na skuteczność projektów outdoorowych wpływa sposób zaprezentowania asortymentu oraz usług. Doskonałym pomysłem może się okazać reklama z podświetleniem LED, która jest doskonale widoczna również w nocy. Taki sposób promocji wykorzystywany jest przez marki odzieżowe, lokale gastronomiczne i obiekty turystyczne. Uwaga potencjalnych klientów koncentruje się również na oryginalnych grafikach – może to być logo lub nazwa firmy czy hasło reklamowe związane z konkretną grupą produktów. W zależności od specyfiki branży można wykorzystać nowatorskie billboardy, kasetony świetlne oraz iluminacje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

12 − jedenaście =