Sposoby ekspozycji towaru

Prawdopodobnie każdy z nas znalazł się kiedyś w sklepie, w którym towar był niechlujnie porozrzucany na półkach, a nawet i podłodze. Ciężko było rozróżnić poszczególne rodzaje produktów, ponieważ były one tak wymieszane, jakby przed chwilą przez to miejsce przeszło tornado. Czy takie placówki zachęcają klientów do zakupów? Oczywiście, że nie! Z tego powodu tak ważne jest nie tylko zatrudnienie odpowiedniej obsługi, która utrzyma dane miejsce w porządku, ale także odpowiedniego wyposażenia. Dzięki niemu cały sklep sprawi wrażenie profesjonalnego, a towar zostanie lepiej wyeksponowany. Przykładem takiego mebla mogą być stoiska handlowe. Są one szczególnie popularne w placówkach drogeryjnych, jednak świetnie sprawdzą się także, jeśli oferujemy innego rodzaju drobne produkty. Na co jeszcze warto postawić?

Dobrze widoczny towar to podstawa

Najlepszym sposobem na ekspozycję towaru jest umieszczenie go w witrynie sklepowej. Nie da się ukryć, że to właśnie produkty znajdujące się w tym miejscu najczęściej zachęcają klientów to zapoznania się z całą ofertą. Jednocześnie sprawiają także, że te rzeczy notują znacznie wyższą sprzedaż niż ich odpowiedniki. Niektóre typu produktów warto także umieścić w gablotach szklanych. Mowa tutaj o wszelkiego rodzaju biżuterii oraz wartościowych przedmiotach. Taka ekspozycja sprawia wrażenie profesjonalnej, a jednocześnie zapobiega uszkodzeniom towaru przez klientów. Czymś, na co jeszcze warto postawić, to wieszaki obrotowe, ponieważ pozwalają one na łatwe zapoznanie się z towarem z każdej strony.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

osiem − sześć =