Badania statystyczne pokazują, że klienci, którzy dostają gadżety reklamowe, w pierwszej kolejności zwracają uwagę na ich jakość. Na drugim miejscu znajduje się wygląd zewnętrzny. Istotne znaczenie ma również użyteczność produktu. Kierując się tymi wytycznymi, warto zainwestować np. w wysokiej jakości kalendarz.
Najbardziej pożądane przez klientów są kalendarze trójdzielne. Wręczając taki prezent klientowi, można mieć pewność, że przez cały rok będzie spoglądał na logo firmy, od której go otrzymał, co może wpływać na jego preferencje zakupowe. Podobny efekt uzyskać można wręczając klientowi efektowny długopis reklamowy.
Dobrym pomysłem jest również inwestycja w pendrive promocyjne. Te niewielkie urządzenia wyróżniają się oryginalnym wyglądem, są trwałe i bardzo użyteczne. Mają więc wszystkie cechy idealnego gadżetu reklamowego. W różnych modelach są dostępne np. na https://memorabbit.pl/c/pendrive-reklamowe/pamiec-usb-mini.
Wśród innych popularnych produktów reklamowych na wyróżnienie zasługują balony, słodycze lub parasole. Na wszystkich tych produktach istnieje możliwość umieszczenia nazwy i logo firmy. Dobrym pomysłem jest również wręczenie klientowi breloka do kluczy o oryginalnym wyglądzie.
Niektóre firmy, które dysponują większym budżetem, decydują się na zakup toreb sportowych, plecaków lub kurtek. W związku z tym, że większość osób korzysta z samochodów, warto zainwestować w gadżety, które przydadzą się podczas jazdy autem.
Wśród ciekawych produktów na uwagę zasługują skrobaczki do szyb, odświeżacze powietrza, niewielkie latarki z brelokiem lub uchwyty samochodowe. Ilość produktów, które można znaleźć w firmach zajmujących się ich produkcją jest ogromna, dlatego każdy właściciel firmy z pewnością znajdzie gadżet, który będzie dopasowany do jego potrzeb oraz możliwości finansowych.