Wybór niszczarki do biura

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Niszczarka to jedno z podstawowych urządzeń wykorzystywanych w biurach. Służy ono do niszczenia wszelkich dokumentów – zarówno tych zwykłych, jak i poufnych. Najprostsze konstrukcje tną papier wzdłuż jednej krawędzi na wąskie paski, natomiast te bardziej zaawansowane w poprzek. Wyjątkowo funkcjonalne i niezawodne w działaniu niszczarki posiada w swojej ofercie specjalistyczny sklep https://centrumniszczarek.pl/.

Kluczowe parametry

Wybierając niszczarkę do biura, w pierwszej kolejności zwracajmy uwagę na poziom bezpieczeństwa. Na rynku znajdziemy bowiem urządzenia przeznaczone do eliminowania dokumentów ogólnego użytku (DIN 1), poufnych (DIN 3), tajnych (DIN 4) czy nawet ściśle tajnych (DIN 5). Ważnym parametrem jest też ilość niszczonych za jednym razem kartek – najlepiej, jeśli będzie to minimum 50 arkuszy papieru. Pozostałe niezwykle istotne czynniki wyboru to: pojemność kosza na ścinki, szerokość szczeliny wejściowej (musi by dostosowana co najmniej do formatu A4) oraz dodatkowe funkcje, takie jak choćby możliwość eliminowania kart bankomatowych, identyfikatorów i płyt CD.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Gdzie najlepiej szukać gazetek promocyjnych online?
Gdzie najlepiej szukać gazetek promocyjnych online?
Wstęp Jeśli zdecydowaliśmy się na cyfrową formę przeglądania gazetek promocyjnych naszych ulubionych sklepów – możemy zacząć zastanawiać się, gdzie znaleźć […]
Bezpieczna drabina – jaką wybrać?
Bezpieczna drabina – jaką wybrać?
Drabina to niezbyt skomplikowana konstrukcja przydatna w każdym domu jednorodzinnym. Umożliwia bowiem swobodne wchodzenie na wysokość do kilku metrów, co […]
Jak wybrać czytnik kodów kreskowych do swojego sklepu?
Jak wybrać czytnik kodów kreskowych do swojego sklepu?
Wybór czytnika kodów kreskowych powinien być przede wszystkim podyktowany specyfiką konkretnego przedsiębiorstwa. Jeśli nie ma potrzeby szybkiego odczytu kodów ani […]