Wybór niszczarki do biura

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Niszczarka to jedno z podstawowych urządzeń wykorzystywanych w biurach. Służy ono do niszczenia wszelkich dokumentów – zarówno tych zwykłych, jak i poufnych. Najprostsze konstrukcje tną papier wzdłuż jednej krawędzi na wąskie paski, natomiast te bardziej zaawansowane w poprzek. Wyjątkowo funkcjonalne i niezawodne w działaniu niszczarki posiada w swojej ofercie specjalistyczny sklep https://centrumniszczarek.pl/.

Kluczowe parametry

Wybierając niszczarkę do biura, w pierwszej kolejności zwracajmy uwagę na poziom bezpieczeństwa. Na rynku znajdziemy bowiem urządzenia przeznaczone do eliminowania dokumentów ogólnego użytku (DIN 1), poufnych (DIN 3), tajnych (DIN 4) czy nawet ściśle tajnych (DIN 5). Ważnym parametrem jest też ilość niszczonych za jednym razem kartek – najlepiej, jeśli będzie to minimum 50 arkuszy papieru. Pozostałe niezwykle istotne czynniki wyboru to: pojemność kosza na ścinki, szerokość szczeliny wejściowej (musi by dostosowana co najmniej do formatu A4) oraz dodatkowe funkcje, takie jak choćby możliwość eliminowania kart bankomatowych, identyfikatorów i płyt CD.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jakie akcesoria warto mieć przy posiadaniu telefonu?
Jakie akcesoria warto mieć przy posiadaniu telefonu?
Decydując się na telefon warto, jest od razu go odpowiednio zabezpieczyć. Dzięki temu taki telefon będzie mógł bez żadnych szkód […]
Jak mieszka się nad morzem?
Jak mieszka się nad morzem?
Polskie wybrzeże to niezwykle popularny kierunek wakacyjnych wyjazdów. Malownicze okolice, lasy sosnowe, długie piaszczyste plaże i relaksujący szum morza skutecznie […]
Dezynfekcja urządzeń – dlaczego jest tak ważna?
Dezynfekcja urządzeń – dlaczego jest tak ważna?
Odkażanie urządzeń oraz stanowisk pracy wymaga zastosowania odpowiednich środków, które nie tylko skutecznie zwalczają drobnoustroje, ale też będą bezpieczne dla […]