Jeśli chodzi o biznes, istnieje tak wiele różnych systemów tam. Niektóre z nich są warte wdrożenia, a niektóre nie.
Prawda jest taka, że nie wszystkie systemy są warte wdrożenia. W rzeczywistości większość firm mogłaby się obejść bez kilku kluczowych systemów, których jeszcze nie mają. Jakie więc systemy powinieneś wdrożyć?
Oto krótka lista kilku najlepszych systemów biznesowych, których potrzebuje każda firma.
CRM to narzędzie bazodanowe, które przechowuje informacje kontaktowe dla klientów i potencjalnych klientów. Może to obejmować ich adresy e-mail, numery telefonów i profile mediów społecznościowych, a także notatki na temat ich interakcji z Tobą. Może również dać ci wgląd w to, jak dobrze działają twoje kampanie marketingowe, kto na nie odpowiada i jaki rodzaj treści twoi odbiorcy lubią najbardziej (jeśli nie jest to już oczywiste z ich ruchu na stronie).
ERP to skrót od enterprise resource planning. Jest to rodzaj oprogramowania, które pomaga firmom zarządzać swoimi operacjami, w tym finansów, rachunkowości i sprzedaży. Będziesz potrzebował oprogramowania ERP, jeśli chcesz robić takie rzeczy jak śledzenie zamówień klientów, zarządzanie poziomami zapasów lub płacić rachunki na koniec każdego miesiąca.
Twój system automatyzacji marketingu jest tym, co zasila oprogramowanie do wysyłania biuletynów e-mail, oprogramowanie do śledzenia odwiedzających stronę internetową i kampanie reklamowe online (na przykład Facebook Ads lub Google AdWords). Będziesz chciał również dodać wszelkie inne narzędzia marketingowe, które nie mieszczą się w tych kategoriach, takie jak oprogramowanie do webinarów lub kreatorów stron docelowych (więcej o nich później).