Pomimo szybkiego rozwoju sklepów internetowych nadal większość ludzi robi regularne zakupy w placówkach stacjonarnych. W przypadku tego typu podmiotów zachodzi zawsze konieczność wdrożenia działań, które bezpośrednio zachęcają klientów do podejmowania decyzji konsumenckich. Gwarantuje to sprzedaż na odpowiednim poziomie, a tym samym utrzymanie się na rynku. W pierwszej kolejności warto zadbać o tradycyjną reklamę zewnętrzną.
Wspomniana we wstępie reklama zewnętrzna to przede wszystkim bilbordy, plakaty oraz ulotki. Są to nośniki mające za zadanie informować potencjalnych klientów o istnieniu sklepu i zachęcać ich do skorzystania z oferty produktowej. Aby dobrze spełniały swoją funkcję, muszą być widoczne z dużej odległości i wystarczająco atrakcyjne wizualnie. W promocji doskonale sprawdzają się również rozmaite obiekty point of sale, wykorzystywane głównie w obrębie punktu detalicznego. Produkcja materiałów POS obejmuje zarówno dyspensery i standy przeznaczone do umieszczenia w okolicy lady, jak i hangery sufitowe, listwy napółkowe (tzw. shelflinery), displaye, roll-upy podłogowe, wobblery czy shelfstopery. Rozsądną praktyką jest ponadto wprowadzenie okresowych promocji i rabatów na wybrane wyroby oraz stworzenie ciekawej strony internetowej z pełnym asortymentem.