Co zrobić, żeby zachęcić klientów sklepu do zakupu danych produktów?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Pomimo szybkiego rozwoju sklepów internetowych nadal większość ludzi robi regularne zakupy w placówkach stacjonarnych. W przypadku tego typu podmiotów zachodzi zawsze konieczność wdrożenia działań, które bezpośrednio zachęcają klientów do podejmowania decyzji konsumenckich. Gwarantuje to sprzedaż na odpowiednim poziomie, a tym samym utrzymanie się na rynku. W pierwszej kolejności warto zadbać o tradycyjną reklamę zewnętrzną.

Rozwiązania sprawdzone i nie generujące zbyt dużych strat finansowych

Wspomniana we wstępie reklama zewnętrzna to przede wszystkim bilbordy, plakaty oraz ulotki. Są to nośniki mające za zadanie informować potencjalnych klientów o istnieniu sklepu i zachęcać ich do skorzystania z oferty produktowej. Aby dobrze spełniały swoją funkcję, muszą być widoczne z dużej odległości i wystarczająco atrakcyjne wizualnie. W promocji doskonale sprawdzają się również rozmaite obiekty point of sale, wykorzystywane głównie w obrębie punktu detalicznego. Produkcja materiałów POS obejmuje zarówno dyspensery i standy przeznaczone do umieszczenia w okolicy lady, jak i hangery sufitowe, listwy napółkowe (tzw. shelflinery), displaye, roll-upy podłogowe, wobblery czy shelfstopery. Rozsądną praktyką jest ponadto wprowadzenie okresowych promocji i rabatów na wybrane wyroby oraz stworzenie ciekawej strony internetowej z pełnym asortymentem. 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak wybrać odpowiedni czujnik indukcyjny?
Jak wybrać odpowiedni czujnik indukcyjny?
Wybór odpowiedniego czujnika indukcyjnego nie jest tak łatwy, jak mogłoby się wydawać. Istnieje wiele czynników do rozważenia. Musisz znaleźć równowagę […]
Urządzenia pakujące – ich wszechstronne zastosowanie na rynku
Urządzenia pakujące – ich wszechstronne zastosowanie na rynku
Współcześnie każdy towar przeznaczony do sprzedaży musi być koniecznie w odpowiedni sposób zapakowany, tak aby długo przetrwał na półce sklepowej […]
Zalety leczenia kanałowego pod mikroskopem
Zalety leczenia kanałowego pod mikroskopem
Na przestrzeni ostatnich kilku dziesięcioleci w stomatologii nastąpiła prawdziwa rewolucja – zwłaszcza na płaszczyźnie technologicznej. Jednym z jej istotnych przejawów […]