Co zrobić, żeby zachęcić klientów sklepu do zakupu danych produktów?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Pomimo szybkiego rozwoju sklepów internetowych nadal większość ludzi robi regularne zakupy w placówkach stacjonarnych. W przypadku tego typu podmiotów zachodzi zawsze konieczność wdrożenia działań, które bezpośrednio zachęcają klientów do podejmowania decyzji konsumenckich. Gwarantuje to sprzedaż na odpowiednim poziomie, a tym samym utrzymanie się na rynku. W pierwszej kolejności warto zadbać o tradycyjną reklamę zewnętrzną.

Rozwiązania sprawdzone i nie generujące zbyt dużych strat finansowych

Wspomniana we wstępie reklama zewnętrzna to przede wszystkim bilbordy, plakaty oraz ulotki. Są to nośniki mające za zadanie informować potencjalnych klientów o istnieniu sklepu i zachęcać ich do skorzystania z oferty produktowej. Aby dobrze spełniały swoją funkcję, muszą być widoczne z dużej odległości i wystarczająco atrakcyjne wizualnie. W promocji doskonale sprawdzają się również rozmaite obiekty point of sale, wykorzystywane głównie w obrębie punktu detalicznego. Produkcja materiałów POS obejmuje zarówno dyspensery i standy przeznaczone do umieszczenia w okolicy lady, jak i hangery sufitowe, listwy napółkowe (tzw. shelflinery), displaye, roll-upy podłogowe, wobblery czy shelfstopery. Rozsądną praktyką jest ponadto wprowadzenie okresowych promocji i rabatów na wybrane wyroby oraz stworzenie ciekawej strony internetowej z pełnym asortymentem. 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak spędzać czas podczas pobytu w Warszawie?
Jak spędzać czas podczas pobytu w Warszawie?
Jeżeli chcemy zobaczyć w Polsce ciekawe miejsca Warszawa jest idealnym kierunkiem do zrealizowania tego celu. Miasto to znakomicie nadaje się […]
Okna inwentarskie z PCV – gdzie je można użyć?
Okna inwentarskie z PCV – gdzie je można użyć?
Okna inwentarskie PCV są wykonane z wysokiej jakości PCV i mogą być wykorzystane jako element Twojego budynku gospodarczego. Są one […]
Jakie systemy warto wdrożyć do swojego biznesu?
Jakie systemy warto wdrożyć do swojego biznesu?
Jeśli chodzi o biznes, istnieje tak wiele różnych systemów tam. Niektóre z nich są warte wdrożenia, a niektóre nie. Prawda […]