Na czym polega usługa wirtualnego faksu i dlaczego to opłacalne rozwiązanie?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Wielu z nas pamięta jeszcze tradycyjne faksy. Podpięte do linii telefonicznych urządzenia pozwalały na przesyłanie dokumentów na odległość. Ich wadami była jednak niska często jakość wydruku oraz konieczność zakupu specjalnie dedykowanych temu celowi urządzeń i papieru.

Czym jest wirtualny faks?

Wszystkie opisane wyżej wady eliminuje wirtualny faks, usuwając niedogodności tradycyjnych rozwiązań.

Przede wszystkim nie jest on sprzętem, a usługą, oferowaną przez wyspecjalizowane firmy, jak na przykład https://easycall.pl/dla-firmy/wirtualny-faks/. Eliminuje ona konieczność posiadania specjalnego urządzenia końcowego. Wirtualny faks ma oczywiście własny numer – dzięki niemu właśnie możliwa jest obsługa kontrahentów, którzy preferują taką formę komunikacji i podają ten wymóg np. w dokumentacji przetargowej. 

Nie jest jednak wymagany papier ani miejsce do przechowywania wydruków – oszczędzamy więc przestrzeń, pieniądze i środowisko naturalne. Dokumenty są dostępne dla uprawnionych użytkowników jako pliki PDF. Popularność tego formatu znacząco ułatwia korzystanie z usługi – praktycznie na każdy użytkowany dzisiaj komputer można pobrać bezpłatne oprogramowanie, umożliwiające jego odczyt.

Koszt wirtualnego faksu nie jest wysoki – najczęściej wynosi zaledwie kilka złotych w skali miesiąca.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Plecaki skórzane – w jakich sytuacjach się sprawdzą?
Plecaki skórzane – w jakich sytuacjach się sprawdzą?
Jeszcze do niedawna plecaki były kojarzone przede wszystkim z okresem szkolnych lat. W ostatnim czasie jednak na rynku dużą popularnością […]
Jak nauczyć się chodzić w szpilkach?
Jak nauczyć się chodzić w szpilkach?
Buty na wysokim obcasie uważane są za synonim kobiecości, jednak nie każda z pań rodzi się z umiejętnością chodzenia w […]
Aromamarketing – czy wpływa na proces zakupowy?
Aromamarketing – czy wpływa na proces zakupowy?
Aromamarketing, czyli marketing zapachowy zyskuje w ostatnim czasie na znaczeniu. Jego głównym zadaniem jest wywoływanie przyjemnych skojarzeń z danym miejscem […]