Prawdopodobnie każdy z nas znalazł się kiedyś w sklepie, w którym towar był niechlujnie porozrzucany na półkach, a nawet i podłodze. Ciężko było rozróżnić poszczególne rodzaje produktów, ponieważ były one tak wymieszane, jakby przed chwilą przez to miejsce przeszło tornado. Czy takie placówki zachęcają klientów do zakupów? Oczywiście, że nie! Z tego powodu tak ważne jest nie tylko zatrudnienie odpowiedniej obsługi, która utrzyma dane miejsce w porządku, ale także odpowiedniego wyposażenia. Dzięki niemu cały sklep sprawi wrażenie profesjonalnego, a towar zostanie lepiej wyeksponowany. Przykładem takiego mebla mogą być stoiska handlowe. Są one szczególnie popularne w placówkach drogeryjnych, jednak świetnie sprawdzą się także, jeśli oferujemy innego rodzaju drobne produkty. Na co jeszcze warto postawić?
Najlepszym sposobem na ekspozycję towaru jest umieszczenie go w witrynie sklepowej. Nie da się ukryć, że to właśnie produkty znajdujące się w tym miejscu najczęściej zachęcają klientów to zapoznania się z całą ofertą. Jednocześnie sprawiają także, że te rzeczy notują znacznie wyższą sprzedaż niż ich odpowiedniki. Niektóre typu produktów warto także umieścić w gablotach szklanych. Mowa tutaj o wszelkiego rodzaju biżuterii oraz wartościowych przedmiotach. Taka ekspozycja sprawia wrażenie profesjonalnej, a jednocześnie zapobiega uszkodzeniom towaru przez klientów. Czymś, na co jeszcze warto postawić, to wieszaki obrotowe, ponieważ pozwalają one na łatwe zapoznanie się z towarem z każdej strony.