Strój do pracy – czy wiesz, jaki powinien być?

Kiedy szykujesz się do pracy, może być trudno wiedzieć, co założyć. Kluczem jest znalezienie równowagi pomiędzy wyglądem profesjonalnym i wygodnym.

Oto kilka wskazówek dotyczących ubierania się do pracy:

Załóż garnitur jeśli jesteś w środowisku biurowym, w którym garnitury są normą

Jeśli nie jesteś pewien, czy garnitur jest odpowiedni, zapytaj swojego przełożonego lub kogoś z działu kadr. Jeśli nie obowiązuje Cię formalny dress code, załóż coś, co wygląda profesjonalnie i czysto, np. koszulę z kołnierzykiem lub bluzkę ze spodniami lub khaki (lub spódnicą).

Noś wygodne buty, które pasują do twojego stroju.

Na przykład, jeśli masz na sobie dżinsy i trampki, nie dodawaj czarnych wysokich obcasów! Prawdopodobnie będziesz tego żałować później, gdy twoje stopy cię zabiją!

Wybierz akcesoria, które pasują do siebie

Na przykład, jeśli masz na sobie niebieskie dżinsy z białym topem i zielonym szalikiem, spróbuj złotej biżuterii zamiast srebrnej, ponieważ jest bardziej prawdopodobne, że wtopi się w twój strój, niż będzie z nim kolidować. A może po prostu pominąć biżuterię całkowicie i zaoszczędzić sobie trochę czasu na przygotowanie się! Ciekawym projektantem jest John Richmond.

Wybieraj ubrania, które są odpowiednio dopasowane

Nie kupuj ubrań, które są zbyt duże lub zbyt małe, ponieważ nie będą wyglądać dobrze na tobie. To może wydawać się oczywiste, ale łatwo o tym zapomnieć podczas zakupów na wyprzedaży!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *