Jak zostać wedding plannerem?

Przygotowania do uroczystości ślubnej spędzają parze młodej sen z powiek, ponieważ wymagają podjęcia wielu niezwykle istotnych decyzji i zrealizowania licznych zadań. Na szczęście istnieje możliwość skorzystania z usług wedding plannera, który skutecznie zajmie się wszystkimi najważniejszymi sprawami. Aby zostać takim specjalistą, warto ukończyć profesjonalne szkolenie w zakresie organizacji od podstaw imprez o charakterze ślubno-weselnym. Oferuje je m.in. firma: https://emtg.pl/wedding-planner/.

Czasami wystarczy krótka praktyka

Wedding planner zajmuje się m.in. rezerwacją sali, załatwieniem wszelkich urzędowych formalności, ustaleniem menu, wyborem fotografa i zespołu muzycznego, zamówieniem atrakcyjnych dekoracji, pomocą w zakupie odpowiedniej sukni, przygotowaniem zaproszeń dla gości, rezerwacją miejsc noclegowych w hotelu, negocjowaniem cen, a także prowadzeniem konsultacji z podwykonawcami oraz podpisywaniem umów. Z tego powodu musi wykazywać się pełnym profesjonalizmem i dużym opanowaniem, a dodatkowo powinien wzbudzać zaufanie.

Inne pożądane właściwości to przede wszystkim mobilność, duża dyspozycyjnych, umiejętność rozwiązywania problemów, znajomość aktualnych trendów i posiadanie licznych kontaktów w branży. Wedding plannerem można zostać na dwa sposoby. Po pierwsze bazując na własnym doświadczeniu zdobytym podczas organizowania uroczystości dla siebie samego, członków rodziny i licznych znajomych (w tym przypadku niezbędne okaże się założenie jednoosobowej firmy), po drugie zaś biorąc udział w kursie obejmującym zajęcia praktyczne i teoretyczne. Dobrym rozwiązaniem jest franczyza, czyli działanie we współpracy z zewnętrzną agencją. Ułatwia to bowiem znacznie dotarcie do klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *