Projektowanie stron internetowych i sklepów online

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Współcześnie projektowane strony internetowe starają się przede wszystkim spełniać założonym sobie cel biznesowy. W zależności od tego co chcemy uzyskać czy i w jaki sposób to by poprowadzić użytkownika takiego serwisu będziemy inaczej organizować treści inaczej podyktować całą stronę internetową. Dotyczy to w takiej samej mierze strony opierających się na dostarczaniu interesujących artykułów jak i sklepów internetowych oferujących przede wszystkim produkty sprzedawane w takim sklepie. Celem strony informacyjnej jest dostarczenie użytkownikowi w przystępny sposób informacji oraz taka organizacja treści tej strony aby czytelnik zawsze był w stanie łatwo dotrzeć do najbardziej interesujących go tekstów.
Projektowanie sklepów internetowych polega zaś przede wszystkim na zorganizowaniu w możliwie jak najbardziej przystępny dla użytkownika serwisu sposób katalogu produktów oraz na takim zaprojektowaniu całego procesu zakupowego aby przebiegał on w sposób możliwie jak najszybszy i jak najprostszy. Dzięki temu możemy ograniczyć ilość tak zwanych porzuconych koszyków czyli zamówienie które nie zostały do końca sfinalizowane przez internautę.

Projektowanie stron internetowych oraz sklepów online polega więc w dużym stopniu na projektowaniu interakcji użytkownika takiego serwisu z samą stroną internetową. Całość tej interakcji powinna przebiegać sposób możliwie jak najbardziej przyjazny dla użytkownika lub klienta. Tylko wtedy jesteśmy w stanie zrealizować założone cele – doprowadzić do sprzedaży produktu lub też zapisania się internauty na naszą listę mailingową.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Kiedy tokarka wymaga remontu?
Kiedy tokarka wymaga remontu?
Tokarka jest niezbędnym narzędziem w każdym warsztacie, garażu czy na linii produkcyjnej – ale tylko wtedy, gdy pracuje z najwyższą […]
Jakie są zalety kupowania alkoholu w ilościach hurtowych?
Jakie są zalety kupowania alkoholu w ilościach hurtowych?
Zamówienie napojów procentowych opłaca się znacznie bardziej w dużych ilościach, niż detalicznie. Alkohole w ilościach hurtowych nie są jednak dostępne […]
Jaka jest różnica między B2B, a B2C?
Jaka jest różnica między B2B, a B2C?
B2B to skrót od Business-to-Business, natomiast B2C to skrót od Business-to-Consumer. Akronim B2B opisuje transakcję biznesową, w której dwie firmy […]